пятница, 17 августа 2012 г.


ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту  Чи можна створити картину без пензлів та олівців?

Назва навчальної теми

Форма і зміст. Стилізація.

Основний та другорядні навчальні предмети: основний –Образотворче мистецтво

Допоміжні: Історія, технологія

Вік учнів, клас 12 років, 6 клас

Стислий опис проекту

 В навчальному проекті беруть участь учні 6 класу. Назва теми в навчальній програмі «Стилізація» роботи над проектом учні проводять дослідницьку діяльність. Поділяються на групи та виконують роль фахівців: «Мистецтвознавці з теорії мистецтв», «Мистецтвознавці з історії мистецтва», «Художники», «Маркетологи». Продуктом діяльності учнів є вихідна презентація учнів та доповіді під час захисту проектів.

План

Навчальні цілі


- сформувати в учнів систему знань про виразні засоби і змістовну та естетичну особливість стилізації;
- удосконалювати практичні уміння учнів в виконанні стилізованих композиції;
- формувати уміння аналізувати, презентувати опрацьоване;
- розвивати навички інноваційної діяльності, критичного мислення, вміння вирішувати проблеми, комунікативні навички, лідерства та відповідальності;
- розвивати навички роботи з інформацією, медіа та компютерні навички.

Опис оцінювання

В ході проекту

     На початку проекту для визначення навчальних потреб учні переглянули  вхідну презентацію учителя, опрацювали  «Мій опитувальник», та заповнили таблицю «ЗХД». Протягом роботи над проектом учні виконують поточне оцінювання учнів. Вчитель веде журнал спостережень. Наприкінці проекту вчитель оцінює результат роботи учнів за таблицею підсумковеоцінювання учнів. Вчитель оцінює вихідні презентації учнів та виступ під час захисту проекту, також учні проводять взаємооцінювання та самооцінювання за спеціальною таблицею.

Діяльність учнів

 На початку учні заповнюють таблицю «ЗХД». Переглядають презентацію вчителя. Для участі в проекті поділяються на 4 груп: «Мистецтвознавці з теорії мистецтва», «Мистецтвознавці з теорії мистецтв», «Художники», «Маркетологи». Кожна група обирає лідера, який координує зусилля кожного учня, отримує консультації вчителя. Учні складають план роботи та розподіляють обов’язки. При вивченні теми виконують поточне оцінювання учнів, працюють з додатковими джерелами інформації, з Інтернет ресурсами. Складають вихідну презентації та буклет. Під час захисту презентації виступають з повідомленнями.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище:  Карпичева Людмила Анатоліївна

Фах, навчальний предмет: образотворче мистецтво

Навчальний заклад: Куп’янська гімназія №1

Місто\село, район, область:  м. Куп’янськ, Харківська область

Контактні дані e-mail:  Lukarpscheva@gmail.com

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

 13.08.2012-17.08.2012

Місце проведення тренінгу

м.Купянськ  Харківської області


Тренери

 Мухіна Ніна Миколаївна


Комментариев нет:

Отправить комментарий